هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید!

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید!

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

۷۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لامپ سیار USB مدل LED BULB

لامپ سیار USB مدل LED BULB دارای یک سیم متصل یک متری با سر USB می باشد که می توان برای خانه و بیرون خانه از طریق USB به منبع نیرو‏ ‏کامپیوتر، پاور بانک، شارژر… متصل کرده و از آن استفاده کرد.

با اتصال پورت USB این کالا به یک منبع انرژی می توان در هر کجا نور کافی برای یک مطالعه را داشت و به کمک تبدیل OTG می توان این محصول را به گوشی موبایل متصل و از آن استفاده شود.

جنس حباب این لامپ LED  پلاستیک است که نشکن بوده و به طول عمر لامپ کمک می کند‏ و با استفاده از دسته کوچکی که دارد در هنگام مصرف می توان به چادر مسافرتی یا هر جای دیگری متصل کرد.

مصرف کم این چراغ مسافرتی موجب شده تا بتوان چندین ساعت از این محصول به کمک باتری موبایل بهره برد.

از این محصول می توان برای سفر ها و روشن کردن چادر مسافرتی استفاده کرد و به دلیل وزن کم و با استحکام بالای بدنه می تواند گزینه متناسبی برای این نوع استفاده باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM6700

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM6700 یک کالای کارآمد و خوش ‌ساخت ساخت کشور اسلوانی مناسب برای مصارف خانگی است که جهت خرد کردن مواد غذایی مختلف و مخلوط کردن موادی همچون سوپ، سس و تهیه انواع پوره و هم زدن تخم مرغ و خامه کاربرد دارد.

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM6700 مناسب تمام کسانی است که مایل هستند مواد اولیه را باهم ترکیب کرده و غذاهای خوشمزه‌تری را تهیه کنند.

این دستگاه یک موتور اصلی خوش‌دست و سبک دارد که دکمه‌های کنترلی روی آن قرار دارند.

محل قرارگیری دسته از جنسی ساخته‌ شده که به ‌راحتی در دستان قرار می‌گیرد و لیز نمی‌خورد.

بدنه اصلی به قطعات جانبی مختلفی وصل می‌شود که هرکدام کارآیی متفاوت دارند.

پایه فلزی گوشت‌ کوب با تیغه‌های استیل و قدرتمند وظیفه کوبیدن و له کردن مواد مختلف مانند گوشت و بادمجان و مواد مختلف را به عهده دارد.

این قطعه به‌راحتی با دکمه ‌های کناری از بدنه اصلی جدا می‌شود و تمیز می‌شود.

قطعات دیگر شامل خردکن و همزن‌ها می‌باشد که برای موارد خاص مانند ریز کردن مواد خوراکی و یا هم زدن سس‌ها و خمیرهای سبک کاربرد دارند.

 موتور این دستگاه 600 وات قدرت داشته و دارای تکنولوژی Power Turbo است ولی درعین‌حال صدای اندکی تولید می‌کند. قطعات و بدنه از پلاستیک بسیار مرغوب و با طراحی ارگونومیک هستند که هم سبک بوده و هم مقاومت خوبی دارند.

برای حالت گوشت‌کوب یک لیوان بلند مدرج 700 میلی لیتری نیز عرضه می‌شود که له کردن مواد غذایی در آن ساده‌تر بوده و بازده دستگاه را بالاتر می برد.

بدنه شفاف لیوان به شما این امکان را می دهد تا بر میزان مخلوط شدن مواد نظارت داشته باشید.

لیوان و محفظه خرد کن دارای دو درب پوش محافظ مجزا هستند.

سیم برق همزن به طول 1.4 متر محدوده خوبی جهت کار با دستگاه در اختیار شما قرار می دهد.

همزن دارای دو کلید فشاری روی بدنه است که کلید بزرگ تر برای عملکرد دستگاه با سرعت متغیر به کار می رود؛ برای استفاده از آن کافیست دکمه را فشرده و به کمک ولوم چرخشی بالای بدنه میزان سرعت مناسب را تنظیم کنید.

در صورت نیاز برای داشتن بیشترین سرعت و قدرت می توانید از کلید فشاری کوچکتر با عملکرد توربو استفاده نمایید.

این دستگاه به کمک قطعه نگهدارنده قابل نصب روی دیوار است و دستگاه را همیشه در دسترس قرار می دهد.

بوش تولید و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه محصولات باکیفیت در سراسر جهان شناخته‌شده است.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بوش را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

هندبلندر (گوشت کوب برقی) بلزا مدل 61202 Belleza

گوشت کوب برقی بلزا مدل 61202 Belleza یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی می باشد که توسط بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به صورت نقد و اقساط عرضه شده است. که شما به راحتی میتوانید از طریق وب سایت گلدیران سنتر اقدام به خرید نمائید.

گوشت کوب برقی بلزا مدل 61202 Belleza در واقع یک غذاساز است که کارهای زیادی از آن بر می ‌آید.

این دستگاه از یک دسته‌ی اصلی تشکیل ‌شده است که موتور محرک در آن قرار گرفته است و اتصال این موتور به بخش‌های جانبی آن را تبدیل به دستگاه ‌های مختلف می‌کند.

برای مثال در ساده‌ ترین حالت با اتصال به تیغه‌ی‌ گوشت‌ کوب تبدیل به گوشت‌ کوب برقی می‌شود.

با اتصال دسته‌ی اصلی به ظرف مخلوط‌ کن امکان مخلوط‌کردن مواد غذایی، هم‌زدن و رنده‌کردن نیز پیدا می‌ کند.

تیغه‌های مختلف و دیسک‌های رنده امکان تهیه مواد خردشده‌ی مختلف با سایز و شکل‌های متنوع را ایجاد می‌کند.

مدل 61202 دارای سرعت توربو نیز است که می‌تواند در سرعت زیاد فعالیت را ادامه دهد. ظرف خردکن دارای پایه‌های ضد لغزش است تا هنگام فعالیت، لغزش و حرکتی ایجاد نشود.

بلزا مدتی است با عرضه‌ی محصولات باکیفیت در بازار لوازم‌خانگی برقی فعالیتی پرقدرت دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

هم زن دستی (هند بلندر) بلزا مدل Belleza 61202

مخلوط کردن – هم زدن- خرد کردن- دارای سرعت توربو
• دارای همزن دوتایی از جنس استیل ضد زنگ
• طراحی منحصر به فرد تیغه چهارپر مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ
• دارای دو تیغه S شکل خردکن از جنس استیل ضد زنگ
• مجهز به صفحات برش مختلف: رنده کردن در دو سایز ریز و درشت-ورقه کردن در دو سایز مختلف – پوره کردن
• طراحی ارگونومیک
• مجهز به دو قفل ایمنی
• دارای پایه ضد لغزش ظرف خردکن
• قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشوئی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی بلزا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، بلندر بلزا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

گوشت کوب برقی براون مدل MQ785

گوشت کوب برقی براون مدل MQ785 یکی از بهترین و کامل ترین گوشت کوب برقی های براون است.

این محصول دارای تکنولوژی های بسیاری همچون Smart Spead (سرعت هوشمند) و Easy Click (کلیک آسان) می باشد. توان این دستگاه 750 وات و بدنه این دستگاه از استیل و پلاستیک ساخته شده که مقاومت دستگاه را بالا برده است.

دکمه ای با تکنولوژی Easy Click (کلیک آسان) بر روی دسته قرار گرفته که می توان از طریق آن، سرعت را به صورت متغیر تنظیم نمود.

هم چنین برای حداکثر امنیت به قفل کودک نیز مجهز شده است.

گوشت کوب برقی براون مدل MQ785 دارای ظرف غذاساز از جنس پلاستیک و با گنجایش ۱٫۵ لیتر می باشد.

این ظرف دارای دستگیره ای برای نگه داشتن ظرف هنگام کار کردن با آن و یک ورودی برای اضافه کردن مواد غذایی بیشتر در هنگام مخلوط کردن مواد دارد.

گوشت کوب برقی MQ785 دارای تکنولوژی منحصر به فردی به نام تکنولوژی Smart Speed و یا سرعت هوشمند است که می‌تواند تشخیص دهد برای خرد کردن و یا له کردن مواد غذایی به چه سرعت و قدرتی احتیاج دارید.

این محصول دارای دو سال گارانتی خدمات طلایی پارسا الکترونیک است.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی براون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، گوشت کوب برقی براون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

گوشت کوب برقی آاگ مدل STM7500S

گوشت کوب برقی آاگ مدل STM7500 یکی از محصولات با کیفیت شرکت AEG می باشد.

این محصول دارای ظرف غذاساز بوده و می توان از آن به عنوان خردکن نیز استفاده کرد. بدنه و میله این دستگاه از استیل ضد زنگ با کیفیت می باشد. این مدل دارای موتور پرقدرت با توان 700 وات است و از ویژگی های مهم این محصول می توان وجود نشانگر آماده بکار و تنظیمات سرعت در بدنه این دستگاه را نام برد.

گوشت کوب برقی آاگ مدل STM7500S از سیستم توربو (Turbo) بهره می برد و برای عملکرد بهتر در این مدل شرکت AEG از پایه های ضد لرزش نیز برخوردار است تا در هنگام استفاده از دستگاه لرزش به حداقل رسیده باشد. جنس پایه های لرزش گیر این محصول بسیار مقاوم و در مقابل رطوبت دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود.

این محصول دارای ظرف غذاساز بوده و میتوان از آن به عنوان خردکن نیز استفاده کرد. همزن و آسیاب نیز در این محصول موجود می باشد. یکی از قابلیت های مهم این محصول امکان شستشو در ماشین ظرفشویی در پایان کار است.

وزن این دستگاه درحدود 1 کیلوگرم و در ابعاد 38*7/1*7/1 سانتی متر می باشد که می تواند به عنوان یک محصول پرکاربرد اما کم حجم در کارهای روزمره به کمک شما بیاید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی آاگ را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، گوشت کوب برقی آاگ را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

کینوا طلایی کینواکن

کینوا طلایی ساخت ﺷﺮﻛﺖ کینواکن تامین کننده کینوا کشت شده کانادایی است.

دانه کینوا دارای درصد بالایی از پروتئین، شامل انواع اسیدهای آمینه از جمله لیزین می باشد که موجب رشد بافت های سالم در بدن می گردد.

کینواکن طلائی با طعم و عطر آجیل بو داده و منبع خوبی از پروتئین، آهن، منیزیم، ویتامین E، پتاسیم و فیبر است که برای بهبود سلامت می باشد.

دانه های Quinoacan فاقد گلوتن بوده و مناسب برای مصرف توسط مصرف کنندگان در سنین مختلف و با اولویت های تغذیه ای است.

این محصول جزو دسته ‌ی حبوبات بدون نیاز به شستشو آماده برای استفاده می باشد.

محصولات شرکت کینواکن با بهترین کیفیت در کشاورزی پایدار، مدیریت، نگهداری ، فراوری و بسته بندی برای تضمین رضایت و سلامت مصرف کنندگان می باشد.

 

روش پخت کینوا طلایی

ابتدا یک پیمانه کینوا را به 1/5 پیمانه آب اضافه کرده، سپس روی حرارت قرار داده پس از به جوش آمدن، حرارت را کم کرده و به مدت 10 تا 15 دقیقه روی حرار کم پخته شود تا آب آن جذب دانه ها شود.

اگر خواهان دانه های کینوا نرم می باشید آب بیشتری اضافه کرده و بیشتر جوشانده شود و آب اضافه را با صافی جدا شود.

بعد از پخت، آن را می توان همراه ماست، شیر، سالاد و انواع غذا های پیش غذا، میان وعده، نان، شیرینی، کیک، دسر و یا یک صبحانه برای همه جا و در تمام سنین استفاده کرد.

 

فواید کینوا

  • ایجاد سلامت روده و بهبود دفع نامناسب به دلیل داشتن فیبر بالا.
  • منبعی کامل از پروتئین به دلیل دارا بودن 9 آمینو اسید ضروری بدن در سطح بالا.
  • هضم آسان و بهبود عملکرد سیستم گوارش به دلیل داشتن خواص پرو بیوتیک و پری بیوتیک.
  • بهبود عملکرد سیستم گوارش و مناسب برای بیماران سلیاک و اتیسم به دلیل نداشتن گلوتن و لاکتوز.
  • جلوگیری از کم خونی، ضعف عضلانی، سردردهای میگرنی و تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل داشتن آهن.
  • کمک به شکل گیری بافت‌های استخوان و غضروف و جلوگیری از شکل گیری نامناسب استخوان‌ها در کودکان به دلیل داشتن فسفر، منگنز و منیزیوم.
  • تنظیم قند خون بیماران دیابتی و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین، نداشتن گلوتن و داشتن مواد معدنی مناسب.
  • جلوگیری از پوکی استخوان در سالمندان، و سلامت استخوان و دندان در بزرگسالان و زنان یائسه به دلیل داشتن منیزیوم، فسفر، روی، سلنیوم و کلسیم در سطح بالا.
  • کاهش سطح کلسترول و قند خون و کاهش خطر سکته قلبی به دلیل داشتن فولات، ویتامین‌های گروه B، امگا 3، امگا 6، ویتامین E و فیبر.
  • مکمل غذایی مناسب برای مادران باردار و شیرده و رشد جنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، اسیدهای آمینه ضروری و چربی‌های سالم
  • negin karami
  • ۰
  • ۰

کولر گازی وست پوینت مدل WIM-1817.LHE

کولر گازی وست پوینت مدل WIM-1817.LHE نیز از محبوب ترین کولر های کوچک است که در فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر به همه مشتریان عرضه می گردد.

کولر های گازی به عنوان یک خنک کننده محبوب در تهویه مطبوع خانه ها، محیط های اداری و فروشگاه هاست.

مارک تجاری وست پوینت Westpoint یکی از اولین کارخانه های تولیدی لوازم برقی است.

این برند فرانسوی از سال 1866، نزدیک به 154 سال است که محصولات خود را به 86 کشور مختلف جهان از جمله ایران صادر می کند.

کولر گازی وست پوینت مدل WIM-1817.LHE یکی از محصولات این شرکت است که در مدل های متنوع و انواع مختلف قابل تهیه است.

 

کمپرسور

در بین قسمت‌ های مختلف تشکیل دهنده این وسیله مهم، کمپرسور کولر گازی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کولر گازی وست پوینت با کمپرسور اینورتر یکی از کم مصرف ترین محصولات موجود در بازار است.

این کولر با تراز مصرف انرژی A+ فضایی توام با آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

طراحی و امکانات

کولر گازی وست پوینت مدل WIM-1817.LHE گرم و سرد اینورتر Inverter دارای گرید انرژی ++A می باشد و بسیار بر کاهش مصرف انرژی تاثیر گذار می باشد، کولر گازی وست پوینت 18000 مدل WIT-1817.LHE اینورتر فوق دارای ولتاژ 220 تا 240 به صورت تک فاز و با فرکانس 50 هرتز می باشد.

این کولر دارای صدای قابل قبول 68 دسی بل می تواند هوایی مطبوع و خنک را در محیط ایجاد نماید.

از دیگر مزیت های این کولر گازی، توزیع جریان هوای یکنواخت و سطح صدای بسیار پایین است.

این موضوع به قدری برای مصرف کننده مهم است که در انتخاب نوع کولر های خوب به دقت در خصوص موارد تحقیق می نمایند.

شرکت وست پوینت این کولرگازی را مجهز به کمپرسور روتاری از برند های معتبر نموده و تجهیز آن به گاز مبرد R410a  توانسته است به با بالاترین سطح بازدهی، بدون کمترین آسیبی به طبیعت دمای محیط زندگی و کار مصرف کنندگان دست یابد.

 

چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولرهای گازی و اسپلیت بانه ای و قاچاق بدون گارانتی معتبر ولی با قیمت ارزان تر!! صورت گرفته است (به ویژه برندهای جنرال، جنرال کیت و …)، خرید این کولرها قطعا مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:

  • درج برچسب های تقلبی بر روی کولرهای گازی قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت های بالاتر (گاها برچسب ظرفیت کولرهای 24000 را روی کولرهای 18000 و 12000 را روی 9000 نصب می کنند).
  • نداشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر، پاسخگو و خوشنام برای تجهیزاتی که نیاکولر گازی و اسپلیتز به سرویس و شارژ دوره ای دارند.
  • عدم توانایی در تأمین قطعات و لوازم یدکی کولرهای گازی اسپلیت مانند کیت، کمپرسور، فن و …
  • مصرف برق بالا و استفاده از کمپرسورهای چینی بدون نام (تقلبی) و استفاده از گاز R22 قدیم (البته ممکن است برچسب تقلبی R410a هم بزنند.).
  • خروج روغن کمپرسور و صدمه به کمپرسور در کوتاه مدت (بدلیل نحوه حمل و عبور غیر استاندارد از مبادی مرزی کشور)
  • تخلیه احتمالی گاز مبرّد در حین عملیات حمل و نصب کولر گازی و اسپلیت
  • احتمال نداشتن برخی آپشن های اعلام شده و همچنین 5 متر لوله مسی رایگان

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات وست پوینت را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، کولرگازی وست پوینت را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1

لذت تجربه هوایی مطبوع و آسایشی دوست داشتنی

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1 ساخت شرکت هیوندای با عملکرد سرمایشی و گرمایشی تولید شده است.

کولر گازی هیوندای Hyundai Air Condition در انواع کولر گازی دیواری، پرتابل و ایستاده از ظرفیت حرارتی ۹۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت (Btu/hr) بصورت اینورتر دار، ‌بدون اینورتر، حاره ای گرمسیری (تروپیکال) و سرد و گرم (برای مناطق معتدل) تولید می شوند.

کولر گازی هیوندای در تمامی مدل ها از فین های طلایی و آلومینیومی در کُندانسور جهت ایجاد انتقال حرارت بیشتر و طول عمر بالا تر بهره می برد.

کولر گازی هیوندای دارای قابلیت های بالا از جمله روشن شدن پس از قطعی برق بصورت اتوماتیک Auto start، حالت خواب Sleep mode،  تمیز شدن خودکار Self cleaning، کابین ضد فرسایش، جذب رطوبت بالا، فین های آلومینیومی هیدروفیلیک، فیلتر ویتامین C، جلوگیری از انتشار هوای سرد در فصل زمستان، تایمر و … می باشد.

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1 از نوع تک فاز هستند.

 

گاز مبرد کولرگازی هیوندای

سازندگان کولر های گازی هیوندای Hyundai Air Condition  از گاز R410 به عنوان یک گاز مبرد سالم استفاده می نماید. این نوع از گاز کولرگازی بر خلاف گاز R22 آلودگی های زیست محیطی و عوامل گرمایش زمین و از بین بردن لایه اوزون را به حداقل می رساند.

 

مزیت کولرهای گازی سرد و گرم چیست؟

عملکرد دوگانه کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1 به صورت سرد و گرم به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا ضمن ایجاد یک فضای مطلوب از این محصول در تمام فصول سال استفاده نموده و هوای یکنواختی را در تمام محیط پخش نمایند.

با کولر های گازی سرد و گرم می توانید در زمستان از لذت هوای گرم مناسب و در تابستان از خنکی هوای اطرافتان شاداب شوید.

 

ویژگی پنل های بیرونی کولرگازی هیوندای در چیست؟

ماندگاری بالای پنل بیرونی و داخلی کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1 که در معرض انواع عوامل محیطی است از ملاک های مهم کیفیت دستگاه است، کولر هیوندای با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا ماندگاری این محصول را تضمین می کند، کولرهای هیوندای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به خوردگی داشته و مبدل حرارتی عمر طولانی تری خواهد داشت.

کولر های هیوندای دارای مقاومت در برابر زنگ زدگی، خوردگی آلایند های هوا و عمر مناسب در پنل های بیرونی و داخلی است.

 

کولر گازی هیوندای سرد و گرم بدون اینورتر

کولر گازی روتاری هیوندای سرد و گرم (Hot and cold Hyundai Rotary Air Conditioner) بدون اینورتر طراحی شده برای مناطق معتدل با سطح صدای پایین کارکرد در ۵ ظرفیت از ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ با گاز مبرد R410a تولید می شود.

کلاس انرژی این دستگاه A است. این دستگاه دارای دو سری، با طرح بدنه و فیلتراسیون متفاوت است.

کولر گازی هیوندای سرد و گرم بدون اینورتر در تمامی مدل ها دارای نمایشگر دما بصورت مخفی روی بدنه یونیت داخلی است.

کمپرسور دستگاه سرد و گرم بدون اینورتر هیوندای از نوع روتاری است.

 

کولرگاز با چه ظرفیتی مناسب است؟

برای محاسبه ظرفیت کولرگازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر متر مربع زیر بنا بین 600 تا 800 (BTU) در نظر گرفته می شود.

توجه : این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2.8 متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.

 

گارانتی کولر گازی هیوندای

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1 دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات هستند.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی به شمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، کولرگازی هیوندای را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

کولر آبی 7500 جنرال هاوس

شرکت جنرال هاوس یکی دیگر از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که از مقبولیت مناسبی میان مصرف کنندگان برخوردار است.

این شرکت با بهره گیری از  تکنولوژی های مختلف در خصوص سیستم های برودتی منازل ، فروشگاه ها و … این امکان را برای مصرف کنندگان ایجاد می نماید تا متناسب با نیاز خود نسبت به خرید انواع کولرهای آبی اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تضمین می نماید تمامی کالاهای ارائه شده توسط شرکت جنرال هاوس با گارانتی رسمی  به مصرف کنندگان ارائه گردد.

کولر آبی 7500 جنرال هاوس با ورق گالوانیزه و پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک تولید شده است. این کولر آبی با توجه به میزان هوا دهی 7100 مترمعکب برساعت و استفاده از پوشال مرغوب دارای قدرت خنک کنندگی بسیاربالا توانایی خنک سازی محیط اطراف خود را تا حدود 120 مترمربع دارد.

کولر آبی 7500 جنرال هاوس مجهز به موتور و پمپ موتوژن CRS شده و به منظور کاربریِ آسانتر در آن از کلید دوقطبی استفاده شده است.

یکی از مهمترین مزیت های این کولر آبی نسبت به رقبای خود در بازار رده انرژی مناسب آن ( رده انرژی B ) است.

در واقع با خرید این محصول می توانید در میزان هزینه های خانواده خود به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی نمایید.

این کولر آبی که دارای مصرف انرژی کمتری می باشند و در عین حال قیمت پایین تری نسبت به سایر وسایل سرمایشی دارند از مقبولیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار است.

کولر آبی 7500 جنرال هاوس به صورت دریچه از بغل طراحی شده است و رنگ بدنه آن پودری الکترواستاتیک گالوانیزه می باشد. روش کار کولر آبی به این صورت می باشد که آب از طریق پمپ وارد پوشال ها شده و آن ها را مرطوب می کند سپس هوا از طریق پوشال ها وارد کانال می گردد.

در نتیجه عبور هوای گرم از طریق پوشال ها آب تبخیر می شود.

تبخیر آب گرمای هوا را گرفته و هوا را مطبوع و خنک می گرداند.

درنهایت می توان گفت طبق بررسی تیم بازاریابی گلدیران سنتر این دستگاه مناسب مناطقی با آب و هوای خشک می باشد.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تنها یک فروشگاه مجازی نیست، این فروشگاه ضمن ارائه محصولات با قیمت رقابتی و گارانتی رسمی نسبت به مسئولیت اجتماعی خود در خصوص ارائه اطلاعات به مشتریان وفادار است.

  • negin karami
  • ۰
  • ۰

کولر آبی 5500 جنرال هاوس

شرکت جنرال هاوس یکی دیگر از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که از مقبولیت مناسبی میان مصرف کنندگان برخوردار است.

این شرکت با بهره گیری از  تکنولوژی های مختلف در خصوص سیستم های برودتی منازل ، فروشگاه ها و … این امکان را برای مصرف کنندگان ایجاد می نماید تا متناسب با نیاز خود نسبت به خرید انواع کولرهای آبی اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تضمین می نماید تمامی کالاهای ارائه شده توسط شرکت جنرال هاوس با گارانتی رسمی  به مصرف کنندگان ارائه گردد.

کولر آبی 5500 جنرال هاوس با ورق گالوانیزه و پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک تولید شده است. این کولر آبی با توجه به میزان هوا دهی 6600 مترمعکب برساعت و استفاده از پوشال مرغوب دارای قدرت خنک کنندگی بسیاربالا توانایی خنک سازی محیط اطراف خود را تا حدود 95 مترمربع دارد.

کولر آبی 5500 جنرال هاوس مجهز به موتور و پمپ موتوژن CRS شده و به منظور کاربریِ آسانتر در آن از کلید دوقطبی استفاده شده است.

یکی از مهمترین مزیت های این کولر آبی نسبت به رقبای خود در بازار رده انرژی مناسب آن ( رده انرژی B ) است.

در واقع با خرید این محصول می توانید در میزان هزینه های خانواده خود به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی نمایید.

این کولر آبی که دارای مصرف انرژی کمتری می باشند و در عین حال قیمت پایین تری نسبت به سایر وسایل سرمایشی دارند از مقبولیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار است.

کولر آبی 5500 جنرال هاوس به صورت دریچه از بغل طراحی شده است و رنگ بدنه آن پودری الکترواستاتیک گالوانیزه می باشد. روش کار کولر آبی به این صورت می باشد که آب از طریق پمپ وارد پوشال ها شده و آن ها را مرطوب می کند سپس هوا از طریق پوشال ها وارد کانال می گردد.

در نتیجه عبور هوای گرم از طریق پوشال ها آب تبخیر می شود.

تبخیر آب گرمای هوا را گرفته و هوا را مطبوع و خنک می گرداند.

درنهایت می توان گفت طبق بررسی تیم بازاریابی گلدیران سنتر این دستگاه مناسب مناطقی با آب و هوای خشک می باشد.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تنها یک فروشگاه مجازی نیست، این فروشگاه ضمن ارائه محصولات با قیمت رقابتی و گارانتی رسمی نسبت به مسئولیت اجتماعی خود در خصوص ارائه اطلاعات به مشتریان وفادار است.

  • negin karami